Продавець Автосклад. розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3731 відгук
-10% на роботи на нашому СТО у Києві + рік гарантіяЗв'язатися з нами

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаДоставка "Нова Пошта". Від - 50 грн. У поштоматах - від 50 грн. У відділення по Україні - від 50 грн. Кур’єром - від 85 грн.
  • Самовивізм. Київ, бул. Вацлава Гавела,16 Безкоштовно
  • Магазини Rozetka

Способи оплати

  • Пром-оплатаБезпечна оплата карткою. Комісія за переказ - 1% від суми замовлення.
  • ПісляплатаОплата за товар після отримання у відділенні транспортної компанії. Післяплата тариф нової пошти 2% від суми післяплати +20 грн.
  • ГотівкоюГотівкою можна оплатити замовлення при самовивезенні зі складу та доставці кур'єром по Києву.
  • Сплата на р/р UA813052990000026001005015746 Ольховик Ю.ВНайменування отримувача: ФОП Ольховик Юрій Володимирович Код одержувача: 2394111170 Назва банку: АТ КБ «ПриватБанк» Рахунок отримувача у форматі відповідно до стандарту IBAN: UA813052990000026001005015746
  • Гарантійний внесок на габаритні товари! р/р UA813052990000026001005015746 Ольховик Ю.В.Габаритні товари відправляємо тільки при внесенні гарантійного платежу. Реквізити для сплати: Найменування отримувача: ФОП Ольховик Юрій Володимирович Код одержувача: 2394111170 Назва банку: АТ КБ «ПриватБанк» Рахунок отримувача у форматі відповідно до стандарту IBAN: UA813052990000026001005015746

Гарантія:

Умови повернення для товарів неналежної якості.
У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, через виявлення браку, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону 38(067)4400022 та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару.
В індивідуальному порядку вирішити питання:
- при виявлені товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 7%,
- при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів.

Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту зазначену на сайті магазину, або в месенджері Viber, Telegram, WhatsApp по номеру телефону зазначеному на сайті.


Повернення здійснюється за рахунок Одержувача, будь якою службою доставки за тарифами транспортної компанії, або безкоштовно в нашій точці ( магазин, складі, торговій точці і т.д.) за адресою: 03165, м. Київ, вул. Віталія Скакуна, 26
Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у такі способи:
- переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання результатів перевірки товару,
- готівкою в нашій торговій точці при поверненню та огляду поверненного товару.
Заміна товару неналежної якості відбувається у перші 24 години після отримання поверненного товару.
Товари які не підлягають обміну, або поверненню.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Список документів, необхідних для оформлення повернення бракованого товару:
1. Товарний чек, накладна, видана для придбання товару в Автоскладі;
2. Замовлення-наряд на роботи з повертаною запчастиною, видане сертифікованим сервісним центром, в якому зазначено: державний реєстраційний знак (номер) автомобіля, VIN-код автомобіля (номер шасі), марка автомобіля, тип двигуна, ПІБ власника, пробіг автомобіля на момент встановлення цієї деталі;
3. Замовлення-наряд на виконання робіт із заміни сполучених вузлів та агрегатів, якщо це необхідно;
4. Копію документа, що підтверджує оплату проведених робіт;
5. Копію сертифіката сервісного центру, виданого та дозволяючого проведення відповідних робіт;
6. Висновок сервісного центру - акт дефектації про несправність деталі на фірм. бланку.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner